- Zippered polygon meshes from range images [G. Turk i M. Levoy]: a partir de múltiples imatges de profunditat es reconstrueixen objectes reals en 3D amb molta precisió. Primer es genera una superfície a partir de cada imatge de profunditat. Després es troba per a cadascuna la transformació rígida (registracio) que coloca cada superfície en el seu lloc respecte a la resta. Després s'uneixen les superfícies amb un algorisme de cosit i finalment es fa una mitja de les posicions de la superfície emprant les diferents imatges i els seus valors.
- A volumetric method for building complex models from range images [B. Curless i M. Levoy]: s'empra una graella de voxels per representar el model final, que es reconstrueix amb l'algorisme de marching cubes. Aquesta aproximació permet emprar un gran nombre de imatges ja que cada imatge es tracta a l'instant.
- Efficient variants of the ICP algorithm [S. Rusinkiewicz i M. Levoy]: es comparen diferents variants per implementar registració (registration) i s'aporta un nou mètode per al mostreig que accelera el calcul de les transformacions.
- Reconstructing Surfaces by Volumentric Regularization [H. Q. Dinh, G. Turk i G. Slabugh]: les imatges de profunditat obtingudes amb dispositius com la càmera videre solen tindre soroll i informació no uniform. Per aquest tipus d'informació es presenta un algorisme que obté resultats que minimitzen el soroll i aproximen la forma de l'objecte amb una superfície implícita, formulada com la suma de funcions radials ponderades.
dilluns, 25 de febrer del 2008
Articles
He llegit uns quants articles i ací hi ha un xicotet resum de cadascun:
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada